söndag, maj 07, 2006

realrocker kontoret

i forrgar spelade vi pa samma klubb dar Buzzcocks spelar kvallen innan. javligt pepp att sitta i samma soffa som Pete Shelley just suttit i. Uppstyrt stalla igar ocksa, aningen skabbigare men lika varorganiserat. Traffade Patrick som var utbytersstudent i Orebro forra aret, ratt coolt.

Poofen vrickade foten det sista han gjorde innan vi akte hem igar. sov i en gammal borg som var ombyggd till vandrarhem.

Langtade hem igar, kanns som man aldrig kommer komma hem igen eftersom det ar typ halva tiden kvar.

maste borja med storord for jag glommer bort allt som ska in har... ar jamt sa strassad nar man val far en dator.

idag sista schweizgiget i allafall. jag gillar schweiz. inte italien.

vet inte om den posten forsvann men Nisse har klippt mig i allafall. borjade pa en trappa i Venedig och fortsatte hemma med en kokssax, maste saga att jag ar mycket nojd. nar jag kor min turista-i-norberg-keps och mina brillor ser jag ut som nan av mongona bakom staketet i hajk.

tror det kommer upp en del bilder fran dom dagar som varit pa tickingbombs.com nagon gang idag. tror, vet inte.

Tobbes engelska med bergslagsbrytning ar helt underbar. han blir sa javla pepp nar han ar full och hittar nan som gillar oldschool HC. Nisse har pratat sa mycket latsastyska att det blir fel nar han ska prata engelska.

Nu langtar jag hem igen. vill sova, sista dagarna har varit max 5 timmar och man missar jamt frukosten for att fa en halvtimme extra..