lördag, mars 03, 2007

De två senaste dagarna är det enda jag sett av Karl (han som sitter vid denhögra datorn några inlägg ner) han bakhuvud i vardagsrummssoffan sysselsatt med nån form av TV-spel. Imorse låg det en lapp på köksbordet: "Erik. Om du ska ner på stan idag så köp en ny handkontroll till mig". Tycker det var fint på nåt sätt.

Blev så jävla avundsjuk när jag såg demonstrationsbilderna från Köpenhamn. Jag vill också protestera mot nåt och vara i olag med polisen. En del har det bra.

Igår köpte jag nån slags skjort-jacka från Royal mail. Det engelska samhället är typ designat av Lidl. Kom på en rolig ordvits till den men det är för mycket Kuk-fetto för att ni ska få höra.

Funderar på att åka hem en sväng snart och göra livet surt för er alla. Det är ni fan värda.

Manowar har släppt nytt. Temaskiva om asatro. Fantastiskt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gåta: varför spelar karl så mycket tv-spel?
För att datorn är trasig!
höhö.

Hörde att nya manowar-skivan skulle vara medioker!
Jag ser destomer fram emot Megadeths nya skiva - United Abominations.

Men du stannar väl tills umeå open förresten? THIS IS REVENGE!

11:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Joey DeMaio kommer hemsöka dina drömmar inatt. Skulle han möta Dave Mustaine i en mörk gränd skulle han lägga ifrån sig sitt latexsvärd och Dave skulle ändå få bögstryk. Om han stannade villsäga, antagligen skulle han springa hem det fortaste han kunde som vilken emo-fjolla som hellst.

Dave är hård han också, men skulle inte ha en suck mot den nedstigne krigsguden

Klart jag stannar här på Umeå open. Insurgent kid lirar helgen innan också.

10:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home