söndag, april 29, 2007

Hade lösa planer på att åka hem en sväng i helgen. Men det är ju ingen som är spontan och kommer hit och hälsar på så varför skulle jag bjuda till. Det är faktiskt lika långt och tråkigt att åka ner som att åka upp. Var inte så jävla dumt som det låter för i fredags körde Braxmobile oannonserad spelning på Hallonvägen och körde nya låten I find it funny. Ondaste musikstycke jag hört.

Såg även David Sandström utan mössa. Tror jag inte det är många som gjort.

Majblommor är en fin sak men nu får det fan vara slut snart. Blir nojig så fort jag ser en unge för nu vill jag fan inte köpa fler av dom. Men vad ska man göra när man märker att dom är svinnervösa och tagit mod till sig för att våga fråga den där läskiga killen kring 20 år om han vill köpa en.

Den 16e maj ska jag på ortnamnsexkursion en hel dag. Det är det ingen av er som vet vad det är men jag kan lova att ni aldrig gjort nåt ballare.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lars-Erik (c) är centerpartist så jag tvekar i sista ögonblicket inför att dra ner till 1a majtåget.

11:40 fm  
Anonymous Anonym said...

ja men demonsterar gör man ju för att det är kul och inte för att man håller med om vad dom säger. Jag skulle gå även om det bara var för att protestera mot att japanska bilar har för trånga baksäten eller för att det heter ortnamn och inte ortsnamn.

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home