söndag, april 01, 2007

"Ni vet ju alla vem morsan är, visst fan gör ni? Hon har ju fixat replokaler åt varenda en av er. Hon fyllde år i onsdags så, var fan är hon? Där! Så därför tänkte jag att vi alla kunde buga oss för henne"

Igår var jag på Final eXit och hade garanterat roligare än dig.


Idag var jag upprörd över DNs reportage om att svenskarnas semestrar ska bestämmas av EU. Tills nån berättade att det var på skoj. Då blev jag sur. Synd att jag ljuger sämst i världen annars skulle jag också försöka tänka ut nåt spexigt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Erik flyger förbi i rött och Torbjörn i blått... http://www.youtube.com/watch?v=63z1Cin1Mvo

7:03 em  
Anonymous Anonym said...

Fan min bandana sitter helt fel.
Skam, skam, skam!

8:08 em  
Anonymous Anonym said...

men flanellskjortan sitter som en smäck!

9:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home