lördag, maj 20, 2006

kärrgruvan

hemma igen. Var dyngsjuk sista två dagarna. låg bara och skakade sista spelningen utanför Berlin i ett squat igen, där Skitsystem spelat idigare dock. Henka berättade en porrnovell hela vägen från skåne till örebro på hemvägen.

Har varit hur kul som helst men jag är inte säker på att jag gör om det med dessa herrar på ett tag, men all kärlek till dom.

Poofen var full alla dagar men vann i tät konkurrens.

Vinaren av märket Stalin som jag släpat på sedan Venedig klarade sig oskadd hela resan. Väl framme i Fagersta tog jag upp den, det var hål i kassen, och den sprack på asfalten.

Nya namn:
Tobbe: Lillpjäxa
Jag: Kassaskrini
Nisse: Bon papa
Henka: Mussolini
Poofen: Rastamamma
Jonas: Bruse
Danne: Bergslagspörr

Tjeckiska gränsen var hemsk, har aldrig sett så många horor och så unga förut. vet inte om jag sett nån alls förut.

Umeå imorgon. Då ska jag se om jag fortfarande bor kvar där jag vill och om skolan har gått helt åt helvete, blir spännande.

Nu ska jag olla Stiffo.