söndag, maj 06, 2007

Slå dank på otippade ställen

I helgen hade jag roligaste kvällen på länge. På hip-hop-klubb. Högst otippat, men man ska inte vara så rädd för nya saker. Det är en sak man kan tänka på i största allmänhet, för att komma med några visdomsord. För ett år sedan visste jag exempelvis inte hur intressant det är med ortnamn och att det antagligen är den största glädjevetenskapen av alla. På samma sätt, kanske man kan säga, kan det vara jävligt kul att gå på hip-hop med fyra punksvin och sitta och finljuga inpå småtimmarna.






















Joel, tuffast i 5B, förfestar med att lira en dota i gamerhjälmen (med inbyggda högtalare) som han fått låna av Geoparden som står bredvid och håller koll så den inte går sönder.


























För det mesta brukar jag snacka skit om Torbjörn här men nu har jag fått reda på att han är bög i mig så jag blir mest generad när jag tänker på honom idag. Och så känner han Manboys så det är bäst att inte vara för kaxig.
Gustav var också med men han är för snygg just nu för att få synas på bild.


Har jag inget bättre för mig i sommar ska jag viga den åt att offentligt baktala Stig Henriksson för hans uttalande i FP om 1:a maj. Gubben kommer inte bli kvar länge när revolutionen kommer. Fy fan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan va bra man blir på dota med gamerhjälmen på!

6:20 em  
Blogger peter said...

Här kan du gräva ned dig i allsköns Neue Deutsche Welle om du känner fört:
http://planetnewwave.blogspot.com/

Die Radierer rekommenderas! Angriff Auf's Schlaraffenland på den är mycket fint.

2:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home