onsdag, oktober 25, 2006

I mitt horoskop igår stod att jag skulle ha tur hela dagen. Köpte tre Trisslotter och alla var nit, jag kommer nog aldrig bli rik. Men det gör inget, finns roligare saker att bli.

Förra veckan fick vi se resultaten från första delkursen. Typ 20 st hade VG och 3 st G. Jag var i den lite mindre och mer exklusivara gruppen och är alldeles nöjd med det. Varför ägna mer tid än nödvändigt åt att lära sig ordens minsta beståndsdelar när man kan höra dom sjungas i poplåtar på dansgolv på helgerna istället.

Den nyttigaste lärdomen på senare tid är nog ändå att det faktiskt KAN vara farligt att snusa.
Det här med att byta sida efter att pajat den första vid snusning vad fan meckigare än jag trodde. Ingen har talat om för mig att man bör variera sida ibland för att tandköttet kan försvinna annars. I Schweiz var det två småkillar som inte vågade prova snus för de hade hört att det kunde fräta så man fick ett hål ändå upp till näsan så att snoret rann ner i munnen, tänk om det också är sant?

Till helgen har Joel lovat att det blir hårdrock och öl. "Och är man inte med så är man bög".

Jag sitter egentligen bara och skriver här nu för att jag har ett skolarbete som skulle lämnats in igår som jag måste skriva idag. Men det är så sjuuukt tråkigt. "Vad är grammatik för Dig?"
Hade det inte varit för att jag bestämmt mig för att prova seriösa stilen den här terminen hade jag nog bara lämnat in ett Broder Daniel citat: ABC, 123, nothing really matters to me...
Men det är å andra sidan ingen som tvingat mig att läsa kursen, typiskt nog.
Så nu lär jag fan ta tag i det här.

Hej på ett tag