torsdag, oktober 12, 2006

Borgarna bekänner färg..

.. men det är tråkigt att skriva om politik för det finns oftast någon annan (oftast tråkigare) som gör det bättre. Men det är roligt att göra bilder på




















Världsdagen för mental hälsa levde inte riktigt upp till förväntningarna. Inga gratis piller, inga dansande psykfall på stan, och så tog jag fel på tiden och gick upp tre timmar för tidigt till skolan.

England verkar bara bli sämre och sämre för varje landskamp dom spelar. Vore det inte för att "Chippen" (fånigt namn) är en av de mest störiga jag sett på länge skulle jag nästan vara glad för Sveriges resultat. Men jag har hittills inte sett honom säga eller göra något som inte är störande. Tur att Rami Shaaban är med, trevlig kille.








Idag kom det post till nån Jon Holmström. Ingen tydlig avsändare men måste vara nån flyktig bekant som inte ens vet vad jag heter i efternamn, lite kul.

Visste ni att subkonjunktionerna inleder bisatser som innehåller finita verb? Det vill inte jag heller veta.

2 Comments:

Blogger Erik said...

Bildmässigt så är din blogg bland de främst i den s.k. "bloggosfären". Let'em RIP!

6:44 em  
Anonymous Anonym said...

Det heter subjunktioner och konjuktioner. Två olika saker.

8:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home