söndag, september 03, 2006

Stödkonsert för Vänsterpartiet



Igår var jag Erik och Simon och lyssnade till världens bästa David i en park. Regnet blev bara värre och värre men jag kan inte minnas senast det var så här trevligt att stå och bli pissblöt.

Nästan bara låtar från kommande skivan, med motiveringen att: "Vi har A&Rs från skivbolaget här ikväll så vi måste köra nytt material för att övertyga dem om att det är värt att släppa. Ni kan väl vinka så folk vet vilka ni är... Morsan och farsan, kom igen nu för fan, vinka då!".

Säger man sånt är man världens bästa David.





Egentligen skulle vi åkt taxi hem men Erik kunde bara tänka sig att åka svarttaxi, det var en princip. Hittade ingen sån så vi fick gå istället. Rätt snabbt hittade vi dock en sparkcykel, och resan hem blev genast en fröjd. Nu har Erik skrapsår på höften och armbågen och en tröja mindre.

Fan vad jag velat se Håkan i fredags. Tror det är lika billigt att åka till Göteborg härifrån som till Stockholm..

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill nämna att jag sov när ni ringde men jag blev inte arg för ni var så snälla så då vaknade jag för mycket och kunde inte somna igen bara för att jag tnäkte på dansken på tv som svor hela tiden.

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home