måndag, september 11, 2006

alla borde lyssna på Almedal




träffade en lös hund på universitetet idag. blev jätteglad för han hade en tratt runt huvudet för att inte pilla på ett sår på nosen men var jätteglad i alla fall. fick mig att komma på att jag verkligen gillar hundar, dom är fest glada och lite lortiga. sen ropade en ägare strängt på honom och jag såg att hans svans var kupperad. då vart jag sur, gubbjäveln ska ge fan i att bestämma hur den här trevliga hundens svans ska se ut. hoppas gubbfan klämmer sig i nån dörr eller liknande och får amputera ett finger så får han se hur kul det är.

I lördags kväll var det låst till vårat hus för första gången den här hösten och jag trodde först det skulle bli problem eftersom jag blev rånad på min hemnyckel i somras. löste sig dock snabbt eftersom köksfönstret fortfarande var öppet sen förfesten här då någon vänlig själ såg till att hela gatan fick höra Danzig och AC/DC..

http://www.myspace.com/almedal är lätt det bästa nya jag hört i år.

Imorgon får jag nya fina pins











vill mest bara skälla lite om hundägaren
ha det fint

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Legalize boxing. Bästa ordskämtet på länge.

4:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home