onsdag, november 01, 2006

Imorgon har jag tenta som jag inte kommer klara för att jag läst för lite för att jag inte vet vad jag ska läsa för att jag ändå inte förstår vad som står där.

Nya killen som bor här jämför Kent med Ulf Lundell med Broder Daniel och har ett glasskåp med billiga vinglas och ett minisolarium. Vem fan behöver ett glasskåp när man är 19?! Påhoppen på Broder Daniel och solariet behöver inte ens kommenteras. Dessutom är jag säker på att han bara dricker öl för hans bögskräck syns lång väg. Känner mig främmande i mitt eget hus.. Just nu hoppas jag han tröttnar fort och drar så vi kan ta in nån roligare. Och hans "stora" TV var mindre än den vi hade..
Han är iof trevlig.

Men idag är en skitdag.

Såna dagar är det tur att Paddington DC finns så man kan drömma efter bättre morgondagar med The sun is down and the sky is grey what will you be missing today it doesn't matter what 'cause there will always be tomorrow eller bara konstatera att I fucked up

3 Comments:

Blogger Pappa said...

Ni lär ju slänga ut solarie killen, de är fan inte ok. Han skulle inte överleva en dag på bruket!

8:48 em  
Blogger Erik said...

"jag vill passera genom ditt tarmsystem baby" som stinking sjunger

12:43 em  
Blogger klara. said...

jon är fin. bra namn, bra kille. frökenfrihet sänder håkanrader oftare än du tror!

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home