onsdag, november 08, 2006

Tentan gick planenligt åt helvete. Och ingen David i helgen heller. Alla andra var på andra håll så fick nöja mig med punkfestival och se damp-Inge och Knugen faller. Trevligt det med, lite för nyktert bara. Fint att träffa vegan-Tommy och Sista sekunden, jävligt grym liveshow.

Solariemannen har börjat göra sig hemmastadd vilket bland annat medfört att att han ställt fram två svinfula ljusstakar på köksbordet där vi brukar bygga vårat tidningsberg. Dessutom har han drivit igenom att den som lämnar huset sist låser ytterdörren.. Förra terminen var jag max med om två eller tre gånger att dörren var låst och det var trevligt så. Nu måste jag komma ihåg en jävla nyckel varje gång jag ska gå ut, fy fan vad osmidigt man kan tro att man bor i nån kontrollfixerad öststat. Vi andra som bor här ha dock haft ett möte tillsammans med alla som inte bor här men jämt hänger och bestämmt att vi diskret ska försöka mobba ut honom. Kanske lämna bostadsannonserna framme och inte låna ut saker och andra små finurligheter..

pappaherrhål säger:
Jarvis och nazism är en bra blandning tror jag!
Jonne Bomull säger:
absolut, dom går fan hand i hand. båda är stilrena och attraherande men samtidigt skrämmande.
(detta ur en diskussion om Die Bands logotyp som jag inte vågar lägga ut här för jag vet inte om symbolen som ingår i den är olaglig eller kanske strider mot nån regel för att få skriva här..)

Idag åkte Geparden och Torbjörn till Island så nu blir det ännu lite tråkigare här.